Вісник Маріупольського державного університету – Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 1-113. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 20
Макара Оксана Василівна, Котинський Андрій Юрійович
Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 1-117.
Макара Оксана Василівна доктор економічних наук, професор кафедри підприємництва і маркетингу
Волинський національний університет імені Лесі Українки
[email protected]
Котинський Андрій Юрійович Аспірант
Волинський національний університет імені Лесі Українки
[email protected]
Прийняття стратегічних рішень підприємствами сфери туризму в умовах конкуренції
Анотація Викладено результати досліджень щодо розвитку та формування ефективної стратегії у туристичній сфері. На основі досліджень виявлено проблеми щодо визначення стратегічних рішень підприємствами сфери туризму. Запропоновано структурно-логічну модель прийняття стратегічних рішень туристичного бізнесу в умовах конкуренції.
Волинська Обласна Рада, 2016. Про програму розвитку туризму та рекреації у Волинській області на 2016-2020 р. Доступно: (Дата звернення 15 жовтня 2020).
Грищук, А.М. та Масюк, Ю.О., 2007. Особливості прийняття стратегічних інноваційних рішень туристичними фірмами в умовах конкуренції. Вісник Національного університету "Львівська політехніка" , 579: Проблеми економіки та управління, с.410–414.
Кабінет міністрів України, 2017. Про схвалення Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року: Розпорядження № 168-р від 16 березня 2017. Урядовий портал. [онлайн] Доступно: <https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249826501> (Дата звернення 15 жовтня 2020).
Крук, М., 2001. Разработка корпоративных стратегий компаний. ЭКО, 6, с.112-117.
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Макара О. В. Прийняття стратегічних рішень підприємствами сфери туризму в умовах конкуренції / О. В. Макара, А. Ю. Котинський // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 48-55.
Harvard Referencing Style
Makara, O. and Kotinsky, A., 2020. транслит [Competition conditioned strategic decision making by tourism enterprises in Ukraine]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 20, p.48-55.