П`ятниця, 29.03.2024, 16:55 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Економіка
Bulletin of Mariupol State University. Series: Economics
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Категорії розділу
Випуск 21 [10]
Випуск 22 [9]
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Беззубченко Ольга Анатоліівна
    Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2021. – Вип. 21.

    Беззубченко Ольга Анатоліівна
    кандидат економічних наук, доцент,
    Маріупольський державний університет

    Особливості транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі

    DOI 10.34079/2226-2822-2021-11-21-84-94

    [ download pdf ]

    С.84-94

    Анотація
    Статтю присвячено дослідженню розвитку процесів транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі. Визначено, що у зв'язку з переходом провідних країн на постіндустріальний етап розвитку, створенням і розширенням суспільства споживачів, у галузі роздрібної торгівлі відбулися дуже вагомі зміни, які також під впливом наслідків світової пандемії, суттєво вплинули на масштаби та роль цієї галузі світової економіки, насамперед, у розвинених країнах.
    Здійснено кількісну оцінку ступеня нерівномірності розподілу багатонаціональних підприємств (БНП) галузі роздрібної торгівлі за вартістю активів, яка вказує на нерівномірний розподіл вартості активів серед БНП-лідерів галузі та відносно високий ступінь їх концентрації.
    Визначено та обґрунтовано, що особливостями сучасних процесів транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі є: переорієнтація компаній на омніканальність та e-commerce; збільшення інтернет-продажів; орієнтація компаній на торгівлю за кордоном; цифрові трансформації; використання компаніями AR /VR технологій, Big Data та роботизація їх обробки, візуального пошуку та технологій голосової допомоги.

    Ключові слова: транснаціоналізація, роздрібна торгівля, роздрібні мережі, ланцюги поставок, transnationalization, retail trade, retail networks, supply chains.

    Бібліографічний список

    Топ-10 ритейл-компаний мира, 2021. Deloitte. [онлайн] Доступно: <https://rau.ua/ru/news/top-10-rytejl-myra-deloitte/> [Дата звернення 4 травня 2021].

    A time for hope: Consumers’ outlook brightens despite headwinds, 2021. PwC. [online] Available at: < https://www.pwc.com/gx/en/consumer-markets/consumer-insights-survey/november-2021/gcis-placemate-december-2021.pdf>[Accessed 4 April 2021].

    Augmented retail: The new consumer reality, 2019. NielsenIQ, [online] 12 December. Available at: <https://nielseniq.com/global/en/insights/analysis/2019/augmented-retail-the-new-consumer-reality-2/> [Accessed 10 April 2021].

    Coode, M., 2020. How to win the retail sustainability game in 2020. OC&C, [online] 30 March. Available at: <https://www.occstrategy.com/en/our-insights/our-insight/id/5709/how-to-win-the-retail-sustainability-game-in-2020> [Accessed 4 April 2021].

    Global Powers of Retailing, 2021. Deloitte. [online] Available at: <https://www2.deloitte.com/global/en/pages/consumer-business/articles/global-powers-of-retailing.html>[Accessed 4 April 2021].

    Gottlieb, D., 2020. Lessons And Predictions For Retail Industry Post. Forbes, [online] 2 February. Available at: <https://www.forbes.com/sites/forbesbusinessdevelopmentcouncil/2021/02/02/lessons-and-predictions-for-retail-industry-post-2020/?sh=45b19df14d78> [Accessed 10 April 2021].

    Recflibrating for diminished growth: Resolutions for 2021, 2021. NielsenIQ, [online] 14 December. Available at: <https://nielseniq.com/global/en/insights/analysis/2020/recalibrating-for-diminished-growth-resolutions-for-2021/> [Accessed 24 December 2021].

    Transnational Corporations, 2020. [online] Vol. 27, Number 1. Available at: <https://unctad.org/webflyer/transnational-corporations-volume-27-2020-number-1> [Accessed 9 February 2021].


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Беззубченко О. А. Особливості транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі / О. А. Беззубченко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Економіка. – 2021. – Вип. 21. – С. 84-94.

    Harvard Referencing Style
    Bezzubchenko, О., 2020. Osoblyvosti transnatsionalizatsii haluzi rozdribnoi torhivli [Features of retail trade industry transnationalization]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 21, pp. 84-94.

    Категорія: Випуск 21 | Додав: Marina (04.06.2021)
    Переглядів: 330 | Теги: роздрібна торгівля, транснаціоналізація, retail trade, ланцюги поставок, supply chains, роздрібні мережі, transnationalization, retail networks | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz