П`ятниця, 19.04.2024, 23:05 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Економіка
Bulletin of Mariupol State University. Series: Economics
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Категорії розділу
Випуск 21 [10]
Випуск 22 [9]
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Тимошенков І. В., Денисова А. Г.
    Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2021. – Вип. 21.

    Тимошенков І. В.
    доктор економічних наук, доцент
    Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

    Денисова А. Г.
    здобувач вищої освіти, ОС «Магістр»
    Факультет Міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу,
    Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна



    Зміст і особливості реклами в умовах глобалізації

    DOI 10.34079/2226-2822-2021-11-21-34-40

    [ download pdf ]

    С.34-40

    Анотація
    У роботі узагальнюються сучасні погляди вчених та практиків маркетингу на зміст та функції реклами як у комплексі просування, так й у системі маркетингу в цілому; досліджується динаміка змін у формах та механізмах рекламних комунікацій; обґрунтовуються особливості та пріоритетні завдання дослідження реклами в умовах глобалізації та розвитку сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
    Доведено, що, виходячи зі змісту і специфіки теоретичних парадигм реклами, які визначали загальне ставлення науковців до вивчення реклами, у динаміці становлення сучасних уявлень про сутність та місце реклами у суспільстві мають бути визначені наступні етапні дати:
    - 1930-ті рр.: визначення реклами (Advertising) як необхідного засобу інформування споживачів про товари та послуги та стимулювання їх до покупок; характеристика та оцінка наслідків використання реклами, що вводить споживачів в оману, як недобросовісної конкуренції (Unfair Competition);
    - 1960-ті рр.: обґрунтування змісту реклами як елемента у комплексі просування (Promotional Mix), поряд з іншими елементами – особистими продажами (Personal Selling), просуванням (Promotion) та пабліситі (Publicity);
    - 1980-ті рр.: тлумачення усіх складових комплексу просування як внутрішньо взаємопов'язаних та взаємозумовлених частин єдиної системи комунікацій – комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій (Integrated Marketing Communication – IMC);
    - 1990-ті рр.: визначення якісних перетворень змісту, форм і механізмів реклами під впливом глобалізації та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (Information and Communications Technology – ICT).
    На основі аналізу сучасних тенденцій розвитку реклами зроблено принциповий висновок про те, що наразі у суспільстві співіснують і взаємодіють між собою «класична» – традиційна реклама з властивими їй характеристиками й цифрова реклама (Digital Advertising): інтернет-реклама (Internet Advertising), реклама в соціальних мережах (Social media marketing – SMM), реклама на мобільних пристроях (Mobile Advertising). За своїми якісними характеристиками комунікації у цифровій рекламі багато у чому є протилежними щодо класичних форм, а саме: вони є індивідуалізованими та персоніфікованими, можуть бути безкоштовними, не завжди мають чітко визначеного спонсора.

    Ключові слова: вірусний маркетинг, глобалізація, зв’язки з громадськістю, інтернет-реклама, комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій, комплекс просування, недобросовісна конкуренція, особисті продажі, паблік рилейшнз, пабліситі, просування, реклама в соціальних мережах, реклама на мобільних пристроях, реклама, цифрова реклама, advertising, digital advertising, globalization, ICT, IMC, information and communications technology, integrated marketing communication, internet advertising, mobile advertising, personal selling, promotion, promotional mix, public relations, publicity, SMM, social media marketing, unfair competition, viral marketing

    Бібліографічний список

    Advertising, 2021. MASB, the Marketing Accountability Standards Board. [online] Available at: <https://marketing-dictionary.org/a/advertising/> [Accessed 8 August 2021].

    Doyle, P. and Stern, Ph., 2006. Marketing management and strategy. 4th ed. Harlow; New York: Financial Times, Prentice Hall.

    Global online advertising market report and forecast 2021-2026, 2021. IMARC Group. [online] Available at: <https://www.imarcgroup.com/internet-advertising-market> [Accessed 8 August 2021].

    Keegan, W.J., Moriarty, S.E. and Duncan, T., 1992. Marketing. Englewood Cliffs; New York: Prence Hall.

    KOF Globalisation Index, 2021. Eidgenössische Technische Hochschule Zürich. [online] Available at: <https://kof.ethz.ch/en/forecasts-and-indicators/indicators/kof-globalisation-index.html#> [Accessed 8 August 2021].

    Kotler, Ph. and Armstrong, G., 1993. Marketing. An Introduction. 3rd ed. Englewood Cliffs; New York: Prence Hall.

    Kotler, Ph. and Keller, K., 2015. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.

    McCarthy, E.J. and Perreault, W.D., 1990. Basic marketing: A managerial approach. 10th ed. Homewood, IL: Irwin.

    Morris, M.H., 1988. Industrial and organizational marketing. Colambus, Ohio: Merrill Pub. Co.

    Tungate, M., 2013. Adland: A Global History of Advertising. 2nd ed. London: Kogan Page.

    Usunier, J.-C., 2000. Marketing across cultures. 3rd ed. New York: Prentice Hall.

    Young, M., 2018. Ogilvy on advertising in the digital age. New York: Bloomsbury Publishing Inc.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Тимошенков І. В. Зміст і особливості реклами в умовах глобалізації / І. В Тимошенков, А. Г. Денисова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2021. – Вип. 21. – С. 34-40.

    Harvard Referencing Style
    Timoshenkov, I.V. and Denysova A.G., 2020. Zmist i osoblyvosti reklamy v umovakh hlobalizatsii [The Content and Peculiarities of Advertising under the Conditions of Globalization]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 21, pp.34-40.

    Категорія: Випуск 21 | Додав: Marina (04.06.2021)
    Переглядів: 426 | Теги: особисті продажі, комплекс інтегрованих маркетингових, комплекс просування, реклама на мобільних пристроях, просування, глобалізація, зв’язки з громадськістю, реклама в соціальних мережах, паблік рилейшнз, недобросовісна конкуренція, Вірусний маркетинг, пабліситі, інтернет-реклама | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz