Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2022. – Вип. 24.
Тахтарова Клавдія Анатоліївна
доцент кафедри економіки праці, кандидат економічних наук, доцент
Маріупольський державний університет
E-mail: [email protected]
Управління комунікаціями в системі корпоративної культури закладів вищої освіти
Анотація Статтю присвячено поглибленню теоретичних аспектів та методичних підходів дослідження процесу управління комунікаціями в системі корпоративної культури закладів вищої освіти.
Зроблено висновок про неоднозначність впливу управління комунікаціями в системі корпоративної культури на злагоджений та безперебійний освітній процес в закладах вищої освіти. Встановлено, що в сучасних умовах управління комунікаціями є частиною загального процесу функціонування самого закладу як окремої організації.
Обґрунтовано, що на ринку освітніх послуг простежується тенденція до оновлення соціально-трудових відносин всіх сторін освітнього процесу, зокрема, інноваційних форм комунікацій та розвитку корпоративної культури.
Запропоновано поширення інноваційних форм та об’єднання в єдиний ланцюг управління комунікаціями сприяє розширенню можливостей удосконалення освітнього процесу закладу вищої освіти.
Акцентовано увагу, що в умовах віддаленого режиму роботи доцільність та вирішення вагомих для закладів вищої освіти завдань по досягненню якісних результатів управління комунікаційним процесом за рахунок ефективного використання інформаційних ресурсів нададуть більших можливостей ефективному управлінню комунікаціями, завдяки прийняттю рішень щодо оптимальних умов, які стануть запорукою злагодженої роботи та комунікаційної взаємодії сторін освітнього процесу в системі корпоративної культури.
Ключові слова:
корпоративна культура, внутрішнє та зовнішнє середовище, комунікаційні зв’язки, єдиний комунікаційний ланцюг, управління комунікаціями; corporate culture, internal and external environment, communication links, single communication chain, communication management
Бібліографічний список
Антонюк, В. П., 2021. Стратегія розвитку вищої освіти України в контексті вимог до людського капіталу та євроінтеграційних процесів. Вісник економічної науки України, 1, с. 113–119.
Бебик, В. M., 2005. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія. Київ: МАУП.
Гнезділова, К. М., 2013. Корпоративна культура викладача вищої школи : навч.-метод. посібник. Черкаси: ЧНУ імені Богдана Хмельницького.
Зражевська, Н. І., 2015. Комунікаційні технології: лекції. Черкаси: Брама-Україна.
Краснокутська, Н. С. та Кришталєва, О. В., 2021. Розвиток корпоративної культури в умовах віддаленого режиму роботи. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління, 32(71), № 4, с. 53–57.
Любченко, Н. Л., 2013. Система комунікаційного менеджменту підприємства. Інноваційна економіка, 10, с. 40–45.
Осовська, Г. В., 2003. Комунікації в менеджменті: навчальний посібник. Київ: Кондор.
Поцулко, О. А., 2019. Науково-методичні аспекти управління комунікаціями. Дослідження проблем гуманітарних наук : збірник наукових праць. Київ: КНУТД, с. 77–90.
Стахурська, С. А. та Ткачук, С. В., 2015. Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку. Формування ринкових відносин в Україні, 12, с. 112–115.
Черниш, О. В., 2018. Стратегічне управління освітньою діяльністю у ЗВО. Економіка і суспільство, 19, с. 689–698.
Follett, M. P., 1977. Dynamic Administration. Hippocrene Books.
Knight, C. and Haslam, S., 2010. Your Place or Mine? Organizational Identification and Comfort as Mediators of Relationships between the Managerial Control of Workspace and Employees’ Satisfaction and Well–being. British Journal of Management, 21(3), pp. 717–735.
Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Тахтарова К. А. Управління комунікаціями в системі корпоративної культури закладів вищої освіти / К. А. Тахтарова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2022. – Вип. 24. – С. 68–75.
Harvard Referencing Style
Takhtarova, K. A., 2022. Upravlinnia komunikatsiiamy v systemi korporatyvnoi kultury zakladiv vyshchoi osvity [Communications management in the corporate culture system of higher education institutions]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 24, pp. 68–75.