Четвер, 30.05.2024, 02:54 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Економіка
Bulletin of Mariupol State University. Series: Economics
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Випуск 19 [12]
Випуск 20 [15]
Вісник Маріупольського державного університету – Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 1-113.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 20
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Макара Оксана Василівна, Котинський Андрій Юрійович
    Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 1-117.

    Макара Оксана Василівна
    доктор економічних наук, професор кафедри підприємництва і маркетингу
    Волинський національний університет імені Лесі Українки
    [email protected]

    Котинський Андрій Юрійович
    Аспірант
    Волинський національний університет імені Лесі Українки
    [email protected]

    Прийняття стратегічних рішень підприємствами сфери туризму в умовах конкуренції

    DOI 10.34079/2226-2822-2020-10-20-48-55

    [ download pdf ]

    С.48-55

    Анотація
    Викладено результати досліджень щодо розвитку та формування ефективної стратегії у туристичній сфері. На основі досліджень виявлено проблеми щодо визначення стратегічних рішень підприємствами сфери туризму. Запропоновано структурно-логічну модель прийняття стратегічних рішень туристичного бізнесу в умовах конкуренції.

    Ключові слова:стратегія, стратегічні рішення, сфера туризму, конкурентоспроможність, управління, strategy, strategic decision making, tourism sphere, competitiveness, management

    Бібліографічний список

    Балабанова, Л.В., Холод, В.В. та Балабанова, І.В., 2008. Стратегічний маркетинг. Донецьк: ДонНУЕТ.

    Волинська Обласна Рада, 2016. Про програму розвитку туризму та рекреації у Волинській області на 2016-2020 р. Доступно: (Дата звернення 15 жовтня 2020).

    Грищук, А.М. та Масюк, Ю.О., 2007. Особливості прийняття стратегічних інноваційних рішень туристичними фірмами в умовах конкуренції. Вісник Національного університету "Львівська політехніка" , 579: Проблеми економіки та управління, с.410–414.

    Закон України Про туризм № 324/95-ВР, 1995. Верховна Рада України. [онлайн] Доступно: <http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр> (Дата звернення 15 жовтня 2020).

    Кабінет міністрів України, 2017. Про схвалення Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року: Розпорядження № 168-р від 16 березня 2017. Урядовий портал. [онлайн] Доступно: <https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249826501> (Дата звернення 15 жовтня 2020).

    Крук, М., 2001. Разработка корпоративных стратегий компаний. ЭКО, 6, с.112-117.

    Львівська обласна державна адміністрація, 2016. Стратегія розвитку Львівської області на період до 2020 року. Доступно: <https://loda.gov.ua/upload/users_files/22/upload/Strategiya%20rozvYtku%20L_vivs_koi%20oblasti%20na%20period%20do%202020%20roku(1).pdf> (Дата звернення 15 жовтня 2020).

    Fedykovych, P., 2018. Ukraine: 11 best places to visit. CNN Travel , [online] 24 August. Available at : <https://edition.cnn.com/travel/article/11-mostbeautiful-places-in-ukraine> (Accessed 15 October 2020).

    The Travel & Tourism Competitiveness Report, 2019. World Economic Forum’s. Available at: <http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2019.pdf> (Accessed 15 October 2020).


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Макара О. В. Прийняття стратегічних рішень підприємствами сфери туризму в умовах конкуренції / О. В. Макара, А. Ю. Котинський // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 48-55.

    Harvard Referencing Style
    Makara, O. and Kotinsky, A., 2020. транслит [Competition conditioned strategic decision making by tourism enterprises in Ukraine]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 20, p.48-55.

    Категорія: Випуск 20 | Додав: Marina (16.12.2020)
    Переглядів: 356 | Теги: управління, Strategy, стратегічні рішення, strategic decision making, competitiveness, сфера туризму, стратегія, конкурентоспроможність, tourism sphere, Management | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz