Четвер, 10.10.2024, 10:27 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Економіка
Bulletin of Mariupol State University. Series: Economics
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Випуск 19 [12]
Випуск 20 [15]
Вісник Маріупольського державного університету – Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 1-113.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 20
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Макара Оксана Василівна, Майборода Владислав Михайлович
    Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 1-117.

    Макара Оксана Василівна
    доктор економічних наук, професор кафедри підприємництва і маркетингу
    Волинський національний університет імені Лесі Українки
    [email protected]

    Майборода Владислав Михайлович
    Аспірант
    Волинський національний університет імені Лесі Українки
    [email protected]

    Сучасний стан та особливості розвитку менеджменту туризму

    DOI 10.34079/2226-2822-2020-10-20-55-61

    [ download pdf ]

    С.55-61

    Анотація
    Розглянуто систему менеджменту туризму як сукупність взаємопов’язаних елементів, що взаємодіють між собою. Розкрито сутність складових менеджменту туризму та їх функціонування. Розглянуто концепцію розвитку менеджменту туризму і програмні документи туристичної галузі. Акцентується увага на туристичній дестинації, визначенні менеджменту дестинації.

    Ключові слова:розвиток менеджменту туризму, елементи менеджменту, фактори впливу, туристична дестинація, концепція конкурентоспроможності дестинації, стратегія менеджменту туризму, tourism management, mechanism, instrument, tourism, tourist branch, the development of tourism, organisational mechanism, legal mechanism, economic mechanism, financial mechanism, state and private partnership

    Бібліографічний список

    Австрия. Официальный путеводитель, 2020. [онлайн] Доступно: <http://www.austria.info/uk_b2b/austrian-national-tourist-office> (дата обращения 25 жовтня 2020).

    Горохов, А.Ф., 2007. Комплексный подход к формированию маркетинговой стратегии развития туристической дестинации. Канд. экон. наук. Автореферат. Санкт-Петербургский университет экономики и финансов.

    Розпорядження Кабінету Міністрів України Про схвалення Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року № 168-р, 2017. Урядовий портал. [онлайн] Доступно: <https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249826501> (дата звернення 25 жовтня 2020).

    Cooper, C., Fletcher, J., Wanhill, S., Gilbert, D. and Shepherd, R., 2005. Tourism principles and practice. 3rd ed. Harlow, UK: Pearson Education.

    Crouch, G.I., 2008. Modelling destination competitiveness : a survey and analysis of the impact of competitiveness attributes. Gold Coast, OLd: Sustainable Tourism CRC.

    Leiper, N., 2004. Tourism management. 3rd ed. French Forest: Pearson Eduction Australia.

    World Tourism Organization, 2007. A Practical Guide to Tourism Destination Management. Madrid: World Tourism Organization.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Макара О. В. Сучасний стан та особливості розвитку менеджменту туризму / О. В. Макара, В. М. Майборода // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. – 2020. – Вип. 20. – С. 55-61.

    Harvard Referencing Style
    Makara, O. and Maiboroda, V., 2020. Транслит [The current state and peculiarities of tourism management development]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìka, 20, p. 55-61.

    Категорія: Випуск 20 | Додав: Marina (16.12.2020)
    Переглядів: 413 | Теги: туристична дестинація, Tourism, tourist branch, tourism management, the development of tourism, елементи менеджменту, розвиток менеджменту туризму, фактори впливу, стратегія менеджменту туризму, organisational mechanism, mechanism, концепція конкурентоспроможності де, Instrument | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz